განვიხილეთ ვიუვერი როგორც ელექტრონული ჯურნალი, შევისწავლეთ თუ რა უნარებს უვითარებს მოსწავლეებს პროექტებით სწავლება,გავარკვიეთ რას ნიშნავს ჩეკლისტი,მოლოდინი მქონდა რომ ვერ შევძლებდი მუშაობას,ინტერნეტში, მაგრამ ჩვენი ტრენერი ისე გაგებით ხსნიდა წვრილმანებს, რომ გამიადვილდა მუშაობა,ვისწავლე კოპირება, ჩამოქაჩვა, რესურსების გამოყენება,პროექტის მონახაზის შექმნა,როგორ მივიდეთ იდეიდან მიზნამდე,როგორ გადავჭრათ პრობლემები,გავიაზრე რა პროექტი უნდა შევქმნა,რომელიც ორიენტირებული იქნება მოსწავლეზე,გამომდინარე ეროვნული სასწავლო გეგმიდან.ვისწავლეთ შაბლონების გაკეთება,მიღებულ ცოდნას გამოვიყენებ სასწავლო პროექტის შექმნის დროს.
გავეცანით მოდული 5-ს.მოსწავლეთა პროექტებით შეფასება.ეს მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები.გამოვიყენეთ აქტივობა,,დაწყვილდი,გაუზიარე''რამავ მოგვცა შესაძლებლობა ერთმანეთის აზრიგაგვეზიარებინა უკუკავშირით,რასაც მოსწავლეებთანაც გამოვიყენებ.
რეფლექსიაში აღწერილი გქონდა თქვენი მოლოდინები, რა ისწავლეთ ტრენინგის მსვლელობისას. მადლობა თამანშრომლობისათვის.
ОтветитьУдалить