К основному контенту

დღე მე-8

გავეცანით მე-7 მოდულს,რომელიც ეხებოდა ფასილიტაციას,გავიგეთ,რომ პროექტის მსვლელობისას აუცილებელია მოსწავლეებზე ფასილიტაცია,რომელიც დახმარებას გაუწევს მათ მუშაობის დროს.წავიკითხეთ, პროექტების ფასილიტაცია, გავეცანით ნიმუშებს, ვიმუშავეთ ჯგუფურად, ერთმანეთს მივეცით უკუკავშირი.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

დღე მეშვიდე

დღეს გავეცანით მოდული 6-ს, დიფერენცირებულ სწავლებას,რომელიც მდგომარეობს იმაში,რომ ყველა მოსწავლეს აქვს სხვადასხვა შესაზლებლობები,გვყავს სპეციალური საჭიროების მქონე მოსწავლეები,მათთვის როგორი დავალებები უნდა შევარჩიოთ,რომ აქტიურად იყოს ჩართული პროექტში,ვიმუშავეთ ნჭიერ მოსწავლეებში დავალებების განაწილებაზე,აგრეთვე არაქარტთბს,რომლებიც პროექტში ჩართული იქნებიან, რა დავალებებს მივცემთ,დავათვალიერეთ შაბლონები,ავირჩიეთ ერთი,რომელსაც მოვარგებთ ჩვენს პროექტს.საკმაოდ შრომატევადი იყო დგევანდელი დღე,მადლობა ტრენერს მოთმინებისა და გამძლეობისათვის.ვფიქრობთ მეშვიდე მოდული უფრო საინტერესო იქნება.

დღე პირველი

განვიხილეთ ვიუვერი როგორც ელექტრონული ჯურნალი, შევისწავლეთ თუ რა უნარებს უვითარებს მოსწავლეებს პროექტებით სწავლება,გავარკვიეთ რას ნიშნავს ჩეკლისტი,მოლოდინი მქონდა რომ ვერ შევძლებდი მუშაობას,ინტერნეტში, მაგრამ ჩვენი ტრენერი ისე გაგებით ხსნიდა წვრილმანებს, რომ გამიადვილდა მუშაობა,ვისწავლე კოპირება, ჩამოქაჩვა, რესურსების გამოყენება,პროექტის მონახაზის შექმნა,როგორ მივიდეთ იდეიდან მიზნამდე,როგორ გადავჭრათ პრობლემები,გავიაზრე რა პროექტი უნდა შევქმნა,რომელიც ორიენტირებული იქნება მოსწავლეზე,გამომდინარე ეროვნული სასწავლო გეგმიდან.ვისწავლეთ შაბლონების გაკეთება,მიღებულ ცოდნას გამოვიყენებ სასწავლო პროექტის შექმნის დროს.

დღე მე-5

საინტერესო იყო დღევანდელი დღე.ჩემთვის.გავეცანით მე-2 მოდულს-კავშირები.გავაკეთე ჩემი პროექტის პრეზენტაცია.შევქმენით სლაიდები.გავეცნით აგრეთვე მოდული-4, ყურადღება გავამახვილეთ 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებზე.ინფორმაციის მოძიებასა და გავრცელებაზე,ვისაუბრეთ საავტორო უფლებებზე,გავაკეთეთ ერთმანეთის ნაშრომის უკუკავშირი, ვისაუბრეთ მოსწავლეთა ნაშრომების შექმნაზე.გავაკეთეთ ტესტები