К основному контенту

ელექტრონული პორტფოლიო

სასწავლო პროექტის პრეზენტაცია -  ,,ბარბარიზმების გარეშე''

Комментарии

  1. რუსუდან დავათვალიერე შენი პორტფოლიო და ძალიან მომეწონა შენი პროექტის იდეა. პროექტის გეგმის დაწყება იყო ძალიან კერგი მიზანი შეესაბამებოდა სტანდარტს. უბრალოდ მასალები იყო ძალიან მცირი. საქაღალდეები არ არის შევსებული. აგრეთვე არ გაქვს გაკეთებული პროდუქტის შეფასების რუბრიკა. არ გაქვს ნაჩვენები გამოყენებული ლიტერატურა . აგრეთვე არ ჩანს მოსწავლის სავარაუდო ნამუშევარი.
    ძალიან გთხოვ ეს დგესვე შეასრული რომ მოხდეს შენი პროექტის პორთფოლიოს შევსება

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

დღე მეშვიდე

დღეს გავეცანით მოდული 6-ს, დიფერენცირებულ სწავლებას,რომელიც მდგომარეობს იმაში,რომ ყველა მოსწავლეს აქვს სხვადასხვა შესაზლებლობები,გვყავს სპეციალური საჭიროების მქონე მოსწავლეები,მათთვის როგორი დავალებები უნდა შევარჩიოთ,რომ აქტიურად იყოს ჩართული პროექტში,ვიმუშავეთ ნჭიერ მოსწავლეებში დავალებების განაწილებაზე,აგრეთვე არაქარტთბს,რომლებიც პროექტში ჩართული იქნებიან, რა დავალებებს მივცემთ,დავათვალიერეთ შაბლონები,ავირჩიეთ ერთი,რომელსაც მოვარგებთ ჩვენს პროექტს.საკმაოდ შრომატევადი იყო დგევანდელი დღე,მადლობა ტრენერს მოთმინებისა და გამძლეობისათვის.ვფიქრობთ მეშვიდე მოდული უფრო საინტერესო იქნება.

დღე პირველი

განვიხილეთ ვიუვერი როგორც ელექტრონული ჯურნალი, შევისწავლეთ თუ რა უნარებს უვითარებს მოსწავლეებს პროექტებით სწავლება,გავარკვიეთ რას ნიშნავს ჩეკლისტი,მოლოდინი მქონდა რომ ვერ შევძლებდი მუშაობას,ინტერნეტში, მაგრამ ჩვენი ტრენერი ისე გაგებით ხსნიდა წვრილმანებს, რომ გამიადვილდა მუშაობა,ვისწავლე კოპირება, ჩამოქაჩვა, რესურსების გამოყენება,პროექტის მონახაზის შექმნა,როგორ მივიდეთ იდეიდან მიზნამდე,როგორ გადავჭრათ პრობლემები,გავიაზრე რა პროექტი უნდა შევქმნა,რომელიც ორიენტირებული იქნება მოსწავლეზე,გამომდინარე ეროვნული სასწავლო გეგმიდან.ვისწავლეთ შაბლონების გაკეთება,მიღებულ ცოდნას გამოვიყენებ სასწავლო პროექტის შექმნის დროს.

დღე მე-5

საინტერესო იყო დღევანდელი დღე.ჩემთვის.გავეცანით მე-2 მოდულს-კავშირები.გავაკეთე ჩემი პროექტის პრეზენტაცია.შევქმენით სლაიდები.გავეცნით აგრეთვე მოდული-4, ყურადღება გავამახვილეთ 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებზე.ინფორმაციის მოძიებასა და გავრცელებაზე,ვისაუბრეთ საავტორო უფლებებზე,გავაკეთეთ ერთმანეთის ნაშრომის უკუკავშირი, ვისაუბრეთ მოსწავლეთა ნაშრომების შექმნაზე.გავაკეთეთ ტესტები