დღეს გავეცანით მოდული 6-ს, დიფერენცირებულ სწავლებას,რომელიც მდგომარეობს იმაში,რომ ყველა მოსწავლეს აქვს სხვადასხვა შესაზლებლობები,გვყავს სპეციალური საჭიროების მქონე მოსწავლეები,მათთვის როგორი დავალებები უნდა შევარჩიოთ,რომ აქტიურად იყოს ჩართული პროექტში,ვიმუშავეთ ნჭიერ მოსწავლეებში დავალებების განაწილებაზე,აგრეთვე არაქარტთბს,რომლებიც პროექტში ჩართული იქნებიან, რა დავალებებს მივცემთ,დავათვალიერეთ შაბლონები,ავირჩიეთ ერთი,რომელსაც მოვარგებთ ჩვენს პროექტს.საკმაოდ შრომატევადი იყო დგევანდელი დღე,მადლობა ტრენერს მოთმინებისა და გამძლეობისათვის.ვფიქრობთ მეშვიდე მოდული უფრო საინტერესო იქნება.
დღეს გავეცანით მოდული 6-ს, დიფერენცირებულ სწავლებას,რომელიც მდგომარეობს იმაში,რომ ყველა მოსწავლეს აქვს სხვადასხვა შესაზლებლობები,გვყავს სპეციალური საჭიროების მქონე მოსწავლეები,მათთვის როგორი დავალებები უნდა შევარჩიოთ,რომ აქტიურად იყოს ჩართული პროექტში,ვიმუშავეთ ნჭიერ მოსწავლეებში დავალებების განაწილებაზე,აგრეთვე არაქარტთბს,რომლებიც პროექტში ჩართული იქნებიან, რა დავალებებს მივცემთ,დავათვალიერეთ შაბლონები,ავირჩიეთ ერთი,რომელსაც მოვარგებთ ჩვენს პროექტს.საკმაოდ შრომატევადი იყო დგევანდელი დღე,მადლობა ტრენერს მოთმინებისა და გამძლეობისათვის.ვფიქრობთ მეშვიდე მოდული უფრო საინტერესო იქნება.
Комментарии
Отправить комментарий